ABD’den İran Milli Takımı’na müzakere jesti: Kısıtlamalar hafifletildi
ABD ve İran arasındaki müzakere İran Milli Takımı’na yönelik yaptırımları da hafifletti. İran Milli Takımı’na uygulanana yeni protokol ne? Ayrıntılar haberimizde…
ABD, İran Milli Takımı’nın seyahat kısıtlamasını esnetti. ABD’deki maçlarından yalnızca bir gün önce ülkeye giriş yapmasına izin verilen İran Milli Takımı, yeni düzenleme kapsamında bir sonraki karşılaşmasından iki gün önce ABD’ye giriş yapabilecek.
ABD İç Güvenlik Bakanlığından İran açıklaması
ABD İç Güvenlik Bakanlığı, İran ekibinin 26 Haziran’da Seattle’daki maçtan iki gün önce ABD’ye girişine izin verdi; ancak maç günü ülkeyi terk etme zorunluluğu devam ediyor. Bu nedenle İran ekibi turnuva boyunca Meksika/Tijuana’da konaklıyor, maçlar için sadece bir gün önce ABD’ye gelip maç sonrası ayrılıyor. Bakanlık, güvenlik protokollerinin değişmediğini ve turnuvanın güvenliği için çalıştıklarını vurguladı.