REKLAM ALANI
REKLAM ALANI

Bakan Uraloğlu’dan Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi açıklaması

Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmeler ile ilgili açıklamada bulunan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, “26 Haziran 2026 itibarıyla bölgede bekleyen gemilerimizin tamamı emniyetle çıkış yapmıştır. Toplam 15 gemimiz güvenli şekilde bölgeden ayrılmıştır” dedi.

  • 26 Haziran 2026
  • 2 kez görüntülendi.
Bakan Uraloğlu’dan Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi açıklaması
REKLAM ALANI

Bakan Uraloğlu, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, “Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmeleri ilk andan itibaren anbean takip ediyor, ilgili tüm kurumlarımızla koordinasyon içinde hareket ediyoruz. 26 Haziran 2026 itibarıyla bölgede bekleyen gemilerimizin tamamı emniyetle çıkış yapmıştır. Toplam 15 gemimiz güvenli şekilde bölgeden ayrılmıştır. Bölgede bulunan 3 Türk sahipli gemimiz Körfez içerisinde ticari faaliyetlerini sürdürdüğü için ayrılış talep etmemiştir. Bekleyen gemilerde toplam 99 Türk personelimiz bulunmaktadır. Basra Körfezi’nden anlık ayrılma talebi olan herhangi bir gemimiz yoktur. Vatandaşlarımızın ve denizcilerimizin güvenliği için süreci hassasiyetle takip etmeyi sürdürüyoruz” ifadelerine yer verdi.

REKLAM ALANI
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ