Gazze’den katliam çığlığı: “Sessizlik barış getirmez”
Gazze’den dünyaya çağrı: Şifa Tıp Kompleksi avlusunda toplanan Gazzeliler, İsrail’in saldırılarını protesto etti. Hamas Sözcüsü Kasım, ateşkes sonrası bini aşkın sivil şehit edildi: “Sessizlik barış getirmez”
Gazze’deki Şifa Tıp Kompleksi’nin avlusunda toplanan Gazzeliler İsrail’in devam eden soykırımını protesto edip dünyaya seslerini duyurmaya çalıştı.
ATEŞKESE RAĞMEN BİNİ AŞKIN SEHİT
Hamas Sözcüsü Hazım Kasım protesto gösterisinde yaptığı açıklamasında ateşkesin ilan edilmesinden bu yana geçen sürede işgalin düzenlediği saldırıda bini aşkın Gazzelinin şehit olduğunu duyurdu.
GAZZELİLERİN DERİN ACILARI HALA SÜRÜYOR
Bu tablonun, akan kanın durmadığını ve Gazze halkının yaşadığı derin acıların hâlâ sürdüğünün açıkça bir göstergesi olduğunu vurgulayan Kasım, “Bugün de Gazze’deki Şifa Tıp Kompleksi’nin avlusunda, Filistin halkının tüm kesimleriyle birlikte bir protesto eyleminde yer aldık” dedi.
ŞEHİTLER RAKAMLARDAN İBARET DEĞİL
Amaçlarının mağdurların sesini duyurmak, şehitlerin yalnızca rakamlardan ibaret olmadığını vurgulamak olduğunu ifade eden Kasım, “Sivillerin hayatını kaybetmeye devam etmesinin bu trajediyi durdurmak ve masumları korumak için gerçek bir harekete geçilmesini zorunlu kıldığını ifade etmektir” diye konuştu.
SESSİZLİK BARIŞ GETİRMEYECEK
Bu katliam gerçekliğinin karşısında süregelen sessizliğin barış getiremeyeceğinin altını çizen Kasım, “Adalet, insanın acılarına son vermek ve yaşam hakkını korumakla başlar” dedi.
Kaynak: TİMETÜRK