REKLAM ALANI
REKLAM ALANI

Martı TAG çalışıyor mu, kapandı mı? Oğuz Alper Öktem’den açıklama

Martı TAG hakkında mahkeme kararı çıktı. Uygulama kapatılmadı, tedbir talebi reddedildi. Kurucu Öktem, “Bizi yıldıramazlar!” dedi.

  • 25 Haziran 2026
  • 11 kez görüntülendi.
Martı TAG çalışıyor mu, kapandı mı? Oğuz Alper Öktem’den açıklama
REKLAM ALANI

İstanbul’da ulaşımın en çok konuşulan alternatiflerinden biri olan Martı TAG hakkında mahkemeden kritik bir karar geldi. Yüz binlerce kullanıcı “Martı TAG kapandı mı?” sorusuna yanıt aradı.

MARTI TAG UYGULAMA ÇALIŞIYOR MU, KAPANDI MI?

Mahkeme, Martı TAG hizmetlerinin web sitesi ile mobil uygulamasının her türlü mecrada sunulmasına ve reklam faaliyetlerinin yürütülmesine engelleme kararı verdi. Bunun yanı sıra Martı TAG uygulamasının internet sitesine ve uygulamasına erişime engellenmesi yönündeki ihtiyati tedbir talebi ise reddedildi.

YAZI ARASI REKLAM ALANI

Dolayısıyla uygulama kapatılmadı. İstinaf yolunun açık olduğu belirtildi.

TAKSİCİLERİN DİĞER TALEPLERİ DE REDDEDİLDİ

  • Martı Motosiklet hizmetinin yasaklanması talebi, haksız rekabetin ispatlanamaması gerekçesiyle reddedildi
  • Martı scooterlar ile ilgili talep de reddedildi

KURUCU ÖKTEM’DEN SERT AÇIKLAMA

Martı TAG uygulamasının sahibi Oğuz Alper Öktem durumu şöyle değerlendirdi:

“Karşı taraf uygulamanın durdurulması için tedbir talep etti. Hakim bu tedbiri reddetti. Hakkımızda bizi yıldırmak için onlarca dava açıyorlar ama bizi yıldıramazlar. Bu dosyada istinaf mahkemesine gidecek, hukuka inancımıza tam mücadeleye devam edeceğiz. Önümüzde yıllarca sürecek bir süreç var. Hayırlı olsun herkes arabalarının başına, direksiyonlarının başına devam.”

REKLAM ALANI
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ